Libro "IV Microconcurso La microbiblioteca"

En el marco del IV Microconcurso de la Microbiblioteca de Barberá del Vallés, se ha publicado un libro recopilatorio en formato papel, que incluye que incluye mi participación.


MICRORELATOS SELECCIONADOS

Ganador de la convocatoria mensual

Falsa innocència

Una finestra amb el vidre trencat. Sang arreu del llit. Els cossos d'un matrimoni cosits a ganivetades mentre dormien, trobats per l'assistenta a primera hora del matí. Detectius i policies recorren la casa buscant pistes, trobant totes les que apunten a un robatori. Un psicòleg roman al costat del fill, que estava adormit quan tot ha passat. Familiars i policies estan també pendents d'ell, li donen caramels i cuiden del seu benestar. I ningú, absolutament ningú, s'adona que sota el candor dels deu anys dorm el fred assassí en sèrie de la pròxima dècada.

Judith Priay


Finalista de la convocatoria mensual

 Nissaga d'èxit

Sempre m'han inculcat els valor de la nissaga familiar. Metges, investigadors, escriptors..., tots els membres de la meva família han mantingut un alt estàndard d'èxit en les seves professions. Tots menys jo. Com sempre m'ha recordat el meu pare, no he pogut mai seguir l'estela dels meus brillants germans; cirurgià un, catedràtic l'altre; ni la dels meus pares, investigadors. Tots quatre han arribat al punt m´s àlgid de les seves carreres; i són freqüents les seves aparicions en premsa que fan més palès el seu èxit a la vegada que el meu absolut fracàs. Així, malgrat haver-ho intentat durant anys, no he triomfat en res; i per això he patit el menyspreu de la meva família i m'he convertit en el fill que ningú recorda.

Però ara, tot ha canviat. Per fi ho he aconseguit, ara seré jo el famós, ara ja no quedarà ningú que dubti de que el meu nom perdurarà per sempre. Per això, quan el policia em pregunta pels cossos plens de sang i sense vida dels meus pares i germans; jo somric i, assajant la mirada que faré davant dels periodistes, contesto: "Per a qualsevol informació, contacti amb el meu representant".

Judith Priay

4 comentarios:

  1. Moltes felicitats, guapa! Gran relat, tot i que una mica "xungo".

    ResponderEliminar
  2. Cuando te pones perversa eres la otra cara de la moneda. En lo romántico no te pasas de empalagosa. Mejor no enfadarte.

    ResponderEliminar